Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Λεύκωμα εντυπώσεων (κι άλλες γνώμες)


Η συνάντηση με τον συγγραφέα με εντυπωσίασε και με άρεσε πάρα πολύ. Ήταν η πρώτη φορά που ήρθα σε επαφή με έναν συγγραφέα και το γεγονός αυτό με έκανε να αισθάνομαι πολύ χαρούμενο. Αρχικά ήμουν λίγο διστακτικός  αλλά  όσο περνούσε η ώρα και τα παιδιά έκαναν απανωτές ερωτήσεις, με ωθούσαν κι εμένα στο να κάνω ερωτήσεις και να συμμετέχω κι εγώ ενεργά στην πολύ ενδιαφέρουσα αυτή συζήτηση. Ο συγγραφέας μας μίλησε για τα παιδικά του χρόνια , για το πως ξεκίνησε να γράφει, για την πορεία του ως συγγραφέας και γενικά για τη ζωή του. Η συζήτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και κανείς δεν κατάλαβε πως πέρασε η ώρα. Η συζήτηση έπρεπε να τελειώσει . Αν είχα την ευκαιρία στο μέλλον να ξαναβρεθώ με τον συγγραφέα θα έχω πάρα πολλά να τον  ρωτήσω και άλλα τόσα να συζητήσουμε μαζί αλλά και για να μου δώσει κάποιες χρήσιμες συμβουλές.

Σωκράτης Μ.





 
Η επίσκεψη του συγγραφέα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα. Είχαμε περισσότερη επικοινωνία από ότι περίμενα. Μας απαντούσε σε όλα τα ερωτήματα μας σχετικά με το βιβλίο και μας μίλησε για τα παιδικά του χρόνια στην Ξεχασμένη Ημαθίας και πως άρχισε να γράφει βιβλία.
 
Κλέα

Δεν υπάρχουν σχόλια: