Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΝΙΑ(Μ. Κουμανταρέας) Εντυπώσεις του Ιωάννη Μ




ΜΕΝΗΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΑΣ
Η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΝΙΑ

1.      Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

Η πρώτη μου εντύπωση για το σκοπό του βιβλίου ήταν ότι μου κίνησε την περιέργεια και το ενδιαφέρον για τον πρωταγωνιστή διότι μου αρέσει κι εμένα το ποδόσφαιρο.
            Αυτό επιβεβαιώθηκε με την ανάγνωση του βιβλίου αλλά μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από όσο νόμιζα αρχικά διότι η επαγγελματική πορεία του πρωταγωνιστή είχε πολλές αλλαγές και μου κράτησε το ενδιαφέρον.

2.      Η ΠΛΟΚΗ

-          Ναι είναι με χρονολογική σειρά από το παρόν στο μέλλον.
-          Τα γεγονότα κατά τη διάρκεια του αγώνα και αν αλλάξει κάτι στην προσωπική του ζωή.
-          Ναι είναι απροσδότητο και δεν περίμενα να έχει αυτό το άδοξο τέλος. Δεν έμεινα ευχαριστημένος απο αυτό και κατάφερε να με απογοητεύσει. Περίμενα να πετύχει στην καριέρα του αλλά και στην προσωπική του ζωή.

3.      ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

-          Οι πρωταγωνιστές είναι περισσότεροι από ένας (είναι και ο φίλος του ο Σπύρος).
-          Ο Μπιλ είναι ένας άνθρωπος εγωϊστής, άπιστος στις σχέσεις του και πολύ ατίθασος. Δεν είναι οργανωμένος σε ότι κι αν κάνει και είναι αρκετά ανεύθυνος σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.
-          Ο Σπύρος είναι ένας αληθινός φίλος.




4.      ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ

-          Η ιστορία διαδραματίζεται στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και στο Βόλο από τα είκοσι μέχρι τα εικοσι τρία του χρόνια.

5.      Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ

-          Αφηγείται την ιστορία στο τρίτο πρόσωπο.

6.      ΤΟ ΣΤΥΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

-          Απλό και κατανοητό. Βοηθάει τον αναγνώστη να ζωντανέψει πιό εύκολά την ιστορία στο μυαλό του.

7.      Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΆΠΟΨΗ

-          Έμαθα πολλά πράγματα από την ανάγνωση του βιβλίου. Να μην είμαι εγωϊστής, ατίθασος στα επαγγελματικά αλλά και στα προσωπικά θέματα. Να είμαι σωστός στις υποχρεώσεις μου με όλον τον κόσμο. Να είμαι υπεύθυνος και τίμιος και να κρατάω τις υποσχέσεις μου.
-          Το βιβλίο είναι καλό να το διαβάσει κάποιος ιδίως όταν αγαπάει αυτό το άθλημα και θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με αυτό. Επίσης, είναι κατανοητό και εύκολο στο διάβασμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: