Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα (Κλέα Γ. τάξη Β΄)



|  Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

Ποια ήταν η αρχική σας εντύπωση για το σκοπό του βιβλίου; Άλλαξε κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης του;
H αρχική μου εντύπωση για το βιβλίο ήταν ίδια μέχρι το τέλος. Μου άρεσαν πολύ η εμφάνιση και ο τίτλος

2 | Η ΠΛΟΚΗ

•Τα γεγονότα παρουσιάζονται σε χρονολογική σειρά;
Τα γεγονότα δεν παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά, γιατί στην αρχή πχ η Ρεβέκκα ήταν άρρωστη στο κρεβάτι της και μετά κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν,  μας παρουσιάζει τα χρόνια που  είχαν περάσει  και μετά πηγαίνει πάλι εκεί που είχε σταματήσει

• Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που προκαλούν αγωνία και προσμονή κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης; Σε ποιο σημείο βρίσκεται, γίνεται, η κορύφωση της ιστορίας; (η πιο έντονη στιγμή, το σημείο με το μεγαλύτερο συναισθηματικό ενδιαφέρον)
Η κορύφωση γίνεται στο τέλος , όταν η Ρεβέκκα αποφασίζει να αρχίσει μια καινούργια ζωή. Εκεί μου προκάλεσε αγωνία και ενδιαφέρον για να μάθω τη συνέχεια της ιστορίας παρόλο που τελείωσε

• Το τέλος του βιβλίου ήταν απροσδόκητο, αναπάντεχο; Μείνατε ευχαριστημένοι απ’ το τέλος του; Μπορείτε να δώσετε ένα εναλλακτικό τέλος;
Από το τέλος του βιβλίου έμεινα ευχαριστημένη , μου άρεζε όπως τελείωσε με την Ρεβέκκα να αποφασίζει να ξεκινήσει μια καινούργια ζωή. Δεν θα έδινα εναλλακτικό τέλος γιατί μου άρεσε όλο το βιβλίο όπως ήταν

3 | ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

• Ο πρωταγωνιστής είναι ένας ή περισσότεροι;
Η κυριότερη πρωταγωνίστρια είναι η Ρεβέκκα και μετά ακολουθούν και άλλοι, η μητέρα της Εσθήρ, ο δοσίλογος Εμμανουήλ, ο Κωνσταντίνος , ο καπετάν Κοζιακας, ο ιδεαλιστής Αντρίκος και άλλοι που κινούνται γύρω από την ηρωίδα.

• Ποια είναι τα βασικά γνωρίσματα των χαρακτήρων της ιστορίας; Ο συγγραφέας θέλει να μας κάνει να τους συμπαθήσουμε ή να τους δούμε με κριτικό μάτι;
Ο συγγραφέας θέλει να τους συμπαθήσουμε, αλλά περισσότερο πιστεύω πως θέλει να τους δούμε με κριτικό μάτι

4 | ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ

• Πού διαδραματίζεται η ιστορία; (Τόπος, χρόνος, ιστορική περίοδος...)
  Η ιστορία διαδραματίζεται στην Ελλάδα την περίοδο του 1940                                                              
5 | Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ

• Ο συγγραφέας αφηγείται στο πρώτο ή στο τρίτο πρόσωπο ;
Ο συγγραφέας αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο

6 | ΤΟ ΣΤYΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

• Πώς θα περιγράφατε την επιλογή των λέξεων και της γλώσσας γενικά, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην αφήγησή του;
Η επιλογή των λέξεων είναι δύσκολη . Υπάρχουν λέξεις δύσκολες που δεν τις καταλάβαινα και δυσκολεύτηκα να τις διαβάσω

7 | Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ

• Τι μάθατε απ’ αυτό το βιβλίο που θα μπορούσε να επιδράσει θετικά στη ζωή σας; Σας μετέδωσε κάποια μηνύματα;
Από το βιβλίο έμαθα πολλά πράγματα κυρίως για την εφηβική ζωή. Μου μετέδωσε επίσης πολλά μηνύματα, για την εφηβεία που είμαι τώρα, αλλά και για την υπόλοιπη ζωή που θα ακολουθήσει.

• Αν θα έπρεπε να γράψετε μια κριτική για το έργο αυτό, τι θα γράφατε για να ενθαρρύνετε ή να αποθαρρύνετε τον κόσμο να το διαβάσει;
Για να ενθαρρύνω τον κόσμο να διαβάσει το βιβλίο θα έλεγα πως είναι ξεχωριστό από τα άλλα βιβλία που έχω διαβάσει.
Από τον τίτλο φαίνεται πως είναι ένα πολύ ωραίο βιβλίο και συστήνω να το διαβάσουν κι άλλοι αναγνώστες

Δεν υπάρχουν σχόλια: