Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Εντυπώσεις απ τη συμμετοχή στο πρόγραμμα (μέρος Α)



Η συμμετοχή μου στη Λέσχη ήταν για μια ακόμα χρονιά κάτι πολύ καλό για μένα, γιατί έμαθα γενικά πιο πολλά πράγματα και κυρίως για την ιστορία (εβραϊκή). Πήγα σε μέρη που δεν είχα ξαναπάει και ήρθα πιο κοντά με τα παιδιά που συμμετείχαν επίσης και αυτά στη Λέσχη.
Μορφούλα Ξ., Γ Τάξη

Όλο το πρόγραμμα μου άρεσε πολύ. Γνώρισα καινούρια άτομα. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία.
Λευτέρης Μ., Α Τάξη

Ήθελα να συμμετάσχω στο πρόγραμμα από την Α΄ Γυμνασίου και τελικά συμμετείχα φέτος. Μου άρεσε πολύ που συμμετείχα στο πρόγραμμα. Η συνεργασία με την κ. Γκουντρουμπή και τον κ. Αντωνόπουλο ήταν πολύ καλή. Ήταν πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που μάθαμε για τους Εβραίους και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Η επίσκεψή μας στο Μουσείο Φωτογραφίας ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική λόγω της ξεναγού μας, η οποία ήταν πολύ καλή. Μου άρεσε που συναντήσαμε τα παιδιά της Άνοιξης και μιλήσαμε μαζί τους. Η επίσκεψη στο Εβραϊκό Μουσείο ήταν ενδιαφέρουσα αλλά λίγο βαρετή. Οι πληροφορίες που πήραμε ήταν χρήσιμες, αλλά νομίζω ότι όλοι βαρεθήκαμε εξαιτίας της ξεναγού.
Αθηνά Μ. Γ Τάξη

Καθ’ όλη τη διάρκεια της συμμετοχής μου στη Λέσχη Ανάγνωσης φέτος έμαθα πολλά πράγματα, που δεν ήξερα. Ήταν γενικά μια ωραία εμπειρία με πολλές γνώσεις για τους Εβραίους. Τέλος, μου άρεσε το ότι ψάξαμε μόνοι μας και μέσα από αυτό μάθαμε πολλά πράγματα, χωρίς να το θέλουμε, απλώς από περιέργεια.
Ηλίας Μ., Γ Τάξη

Γενικά το πρόγραμμα ήταν μια φανταστική εμπειρία. Έμαθα να συνεργάζομαι με διαφορετικούς ανθρώπους με ιδιαιτερότητες. Μάθαμε για την ιστορία των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη και τη Βέροια και για την κατάσταση που επικρατούσε την περίοδο του φασισμού και του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου.
Κώστας Α., Γ Τάξη

Μέσα από τη Λέσχη Ανάγνωσης έμαθα πολλά χρήσιμα πράγματα για το ρατσισμό και τη ζωή των Εβραίων. Έμαθα ακόμα να συζητώ και να μοιράζομαι τις απόψεις μου, αλλά και να ψάχνω και να συνδέω πληροφορίες, για να κάνω μια ολοκληρωμένη εργασία. Τέλος, η επίσκεψή μας στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αλεξάνδρειας- Παιδιά της Άνοιξης και στα μουσεία στη Θεσσαλονίκη μου άρεσε πολύ και μου άφησε όμορφες αναμνήσεις από το πρόγραμμα.
Κωνσταντίνα Σ., Γ Τάξη

Η γενική μου εντύπωση από τη Λέσχη Ανάγνωσης είναι πολύ καλή. Περάσαμε πολύ ωραία με τα Παιδιά της Άνοιξης! Μάθαμε πολλά πράγματα για τον ρατσισμό. Η εκδρομή στο Εβραϊκό Μουσείο δεν μου άρεσε, γιατί η ξεναγός ήταν πολυλογού και μας έκανε να βαρεθούμε πολύ. Αντιθέτως, στο Μουσείο Φωτογραφίας περάσαμε πολύ ωραία. Γενικά, δε μετανιώνω που μπήκα στη Λέσχη Ανάγνωσης.
Ευμορφία Τ., Α Τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια: