Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Εντυπώσεις απ τη συμμετοχή στο πρόγραμμα (μέρος Β)




Το πρόγραμμα αυτό ήταν πολύ ενδιαφέρον, διότι δεθήκαμε και με τα Παιδιά της Άνοιξης και μάθαμε πολλά πράγματα. Ήταν κάτι πολύ συναρπαστικό. Θα ήθελα να ξαναπάρω μέρος σε αυτό το πρόγραμμα, για να πραγματοποιήσω κι άλλα πράγματα.
Θάλεια Μ., Α Τάξη

Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα της Λέσχης ήταν πολύ καλή και ενημερωτική! Η γνωριμία μας με τα παιδιά της Άνοιξης ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. Μάθαμε πώς να αντιμετωπίζουμε το διαφορετικό και ενημερωθήκαμε αρκετά σχετικά με το ρατσισμό! Η επίσκεψή μας στο Εβραϊκό Μουσείο καθώς και στο Μουσείο Φωτογραφίας ήταν πολύ καλή. Γενικά, η φετινή χρονιά ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και ενημερωτική!!!
Αντιγόνη Γ., Β Τάξη

Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα της Λέσχης Ανάγνωσης μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρουσα. Ήταν πολύ καλή ιδέα να ασχοληθούμε με τον ρατσισμό και να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τους Εβραίους, οι οποίοι είχαν βιώσει έναν τέτοιο ρατσισμό από τους ναζιστές. Το μόνο ίσως που μου φάνηκε λίγο κουραστικό είναι ότι μιλούσαμε πολύ για θέματα του πολέμου.
Θωμαή Γ., Β Τάξη

Εγώ θα ήθελα να κάνουμε κι άλλες συναντήσεις με τα Παιδιά της Άνοιξης. Μου άρεσε  πάρα πολύ που πήγαμε στο Εβραϊκό Μουσείο και στο Μουσείο Φωτογραφίας.
Ελένη-Κυριακή Λ., Α Τάξη

Σε γενικές γραμμές ήταν καλά. Περισσότερο ασχολήθηκε η Α Τάξη με τα Παιδιά της Άνοιξης, ενώ η Β και η Γ έκαναν εργασίες για τους Εβραίους, καθώς ήταν πιο κοντά στο υλικό του βιβλίου τους. Κάναμε κάτι παρόμοιο με τις 2 προηγούμενες χρονιές. Επίσης, επισκεφθήκαμε μουσεία. Ήταν μια καλή εμπειρία κατά την οποία προσθέσαμε κάποια ιστορικά γεγονότα στις γνώσεις μας.
Εύα Θ., Γ Τάξη

Το πρόγραμμα φέτος γενικά ήταν ενδιαφέρον, διότι, εκτός από τις συναντήσεις για ερωτήσεις που αφορούσαν το βιβλίο, κάναμε και κάποιες πρωτότυπες επισκέψεις, όπως στα Παιδιά της Άνοιξης, όπου μάθαμε πως το να έχει κάποιος πρόβλημα, που αφορά την υγεία του, δεν είναι κάτι εξωπραγματικό. Αντιθέτως, καταλάβαμε πως είναι ίσοι με εμάς και μπορούν να κάνουν και αυτοί κάποια πράγματα, όπως εμείς.
Ράνια Δ., Γ Τάξη

Φέτος μάθαμε πολλά σημαντικά πράγματα στη Λέσχη Ανάγνωσης για τους Εβραίους, καθώς και για κάθε είδους διάκριση. Εγώ θα ήθελα να ξανασυμμετέχω σε αυτήν τη Λέσχη.
Θανάσης Μ., Β Τάξη

Οι εργασίες που κάναμε μου άρεσαν και όλο το πρόγραμμα γενικά ήταν πολύ ωραίο. Μου άρεσε ιδιαίτερα στο Μουσείο Φωτογραφίας, αλλά ήταν λίγο βαρετά στο Εβραϊκό Μουσείο, γιατί η ξεναγός εκεί μιλούσε πολύ.
Εμμανουήλ Κ., Β Τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια: