της Μαρούλας Κλιάφα
Εργασία της Στέλλας Δ.
Τμήμα: Α1
1)
Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
· Η αρχική μου εντύπωση ήταν ότι πρόκειται για ένα βιβλίο μυστηρίου με σκοπό
την εξιχνίαση της αιτίας της αυτοκτονίας του δεκαπεντάχρονου αλλά στην πορεία
άλλαξα γνώμη.
2)
Η ΠΛΟΚΗ
· Τα γεγονότα δεν παρουσιάζονται σε χρονολογική σειρά. Η ιστορία ξεκινά από
την αυτοκτονία του δεκαπεντάχρονου. Στη συνέχεια παραθέτονται η ζωή του
καθηγητή και η φιλία της Ανδριάνας και του Πέτρου. Τα δύο αυτά πρόσωπα με τις αφηγήσεις τους επιχειρούν να ανασυνθέσουν τα γεγονότα που προηγήθηκαν της αυτοκτονίας.
· Το σημείο με τη μεγαλύτερη
συναισθηματική φόρτιση είναι η αναμονή έξω από την εντατική όπου περιμένουν ο καθηγητής
και η μητέρα του Πέτρου για να μάθουν νέα.
· Το τέλος του βιβλίου ήταν αναμενόμενο και δεν έμεινα ευχαριστημένη. Θα
περίμενα να μας δώσει την απάντηση γιατί ένας δεκαπεντάχρονος έφηβος, άριστος
μαθητής, από εύπορη οικογένεια, αγαπητός και με πολλούς φίλους, άνοιξε το
παράθυρο του σχολείου και έπεσε στο κενό.
3)
ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
· Τον κύριο ρόλο τον είχε ο Πέτρος Πετρίδης όμως σημαντικό ρόλο είχαν και ο καθηγητής
και η Ανδριάνα.
· Τα πρόσωπα της ιστορίας είναι απλοί, καθημερινοί άνθρωποι που η συγγραφέας
θέλει να μας κάνει να τους συμπαθήσουμε.
4)
ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
Η ιστορία
διαδραματίζεται στα Τρίκαλα και στη Θεσσαλονίκη την χρονική περίοδο από
τον Σεπτέμβριο του 2007 ως τον Μάρτιο
του 2008.
5)
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ
Η αφήγηση γίνεται κυρίως στο πρώτο πρόσωπο.
6)
ΤΟ ΣΤΥΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Η συγγραφέας χρησιμοποιεί απλές- κατανοητές λέξεις.
7)
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ
· Από την ανάγνωση του βιβλίου έμαθα
πως ό,τι άσχημο συμβαίνει στη ζωή μας πρέπει να το αντιμετωπίζουμε και να το
ξεπερνάμε.
· Το μήνυμα που μου μετέδωσε είναι ΤΟ
ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
· Θα πρότεινα σε κάθε έφηβο αλλά και ενήλικα να διαβάσει το βιβλίο και να
προβληματιστεί για τον τρόπο ζωής των
σύγχρονων νέων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου