3 | ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
• Ποια είναι τα βασικά γνωρίσματα των χαρακτήρων της ιστορίας; Ο συγγραφέας θέλει να μας κάνει να τους συμπαθήσουμε ή να τους δούμε με κριτικό μάτι;
Θέλει να συμπαθήσουμε την ηρωίδα και να μας κάνει να κατανοήσουμε την άρνηση και τους φόβους της που την κάνουν να μην εμπιστεύεται κανέναν, να γίνεται καχύποπτη, να απομακρύνεται, γεγονός που δεν την βοηθάει να βρει λύση στο πρόβλημά της.
4 | ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
• Πού διαδραματίζεται η ιστορία; (Τόπος, χρόνος, ιστορική περίοδος...)
Η ιστορία διαδραματίζεται στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης στο νοσοκομείο που νοσηλεύεται η Άννα και στο σχολείο της Άννας.
6 | ΤΟ ΣΤYΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
• Πώς θα περιγράφατε την επιλογή των λέξεων και της γλώσσας γενικά, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην αφήγησή του;
Οι λέξεις είναι της καθημερινής γλώσσας. Αυτές τις λέξεις τις χρησιμοποιούμε καθημερινά και έτσι δεν δυσκολεύτηκα να διαβάσω το βιβλίο.
7 | ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
• Ο τίτλος του βιβλίου εμπεριέχει στοιχεία για το θέμα του;
Η Άννα πρέπει να κοιτάξει ειλικρινά τον εαυτό της, τις φοβίες της και να προσπαθήσει να τις αντιμετωπίσει.
8 | Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ
• Τι μάθατε απ’ αυτό το βιβλίο που θα μπορούσε να επιδράσει θετικά στη ζωή σας; Σας μετέδωσε κάποια μηνύματα;
Μου πέρασε πολλά μηνύματα όπως να μην βλέπουμε την εξωτερική μας εμφάνιση, αλλά την εσωτερική μας και να ακούμε τους άλλους όταν μας κάνουν κριτική προσπαθώντας να μας βοηθήσουν στα προβλήματά μας.
• Αν θα έπρεπε να γράψετε μια κριτική για το έργο αυτό, τι θα γράφατε για να ενθαρρύνετε ή να αποθαρρύνετε τον κόσμο να το διαβάσει;
Η κριτική μου για το βιβλίο είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με τα άλλα βιβλία, που έχω διαβάσει γιατί ήταν πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα να ενθαρρύνω τον κόσμο να το διαβάσει. Είχε ενδιαφέρουσες συγκρούσεις διαφορετικών χαρακτήρων. Ο συγγραφέας καταφέρνει να μας περάσει αισιόδοξα, θετικά μηνύματα για τα προβλήματα της εφηβικής ζωής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου