Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

O συγγραφέας Μ. Αυτζής απαντά στον Κωνσταντίνο Α.

Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Σ' ευχαριστώ για την ακριβόλογη και εξαιρετική προσέγγιση αλλά και τα σχόλια που κάνεις για το "Όστρακό...".
Είναι ιδιαίτερα τιμητικό και συνάμα συγκινητικό για μένα μαθητές/αναγνώστες όπως εσύ και τα υπόλοιπα παιδιά της Λέσχης Ανάγνωσης του Γυμνασίου Καβάσιλας, με τις τόσες υποχρεώσεις που έχετε στο σχολείο, να εμβαθύνετε επισταμένως μέσα από την ανάγνωση και τις παράλληλες δράσεις σας στο έργο μου. Το Όστρακο στα μαλλιά, η συγγραφή του οποίου κράτησε πολλά χρόνια, αποτέλεσε και αποτελεί ένα πολύτιμο κομμάτι του εαυτού μου. Μέσα σ' αυτό κρύβεται ο τόπος μας, το χρώμα του, οι μυρωδιές και οι γεύσεις του, οι άνθρωποί μας που για χιλιάδες χρόνια καταγράφουν τις ίδιες συνήθειες. Όπως ήδη γνωρίζεις, κατάγομαι από την περιοχή (την Ξεχασμένη), είμαι γέννημα θρέμμα του Ρουμλουκιού, από πάππου προς πάππου, και με το έργο μου αυτό νιώθω σαν να αποδίδω ένα φόρο τιμής στη γή που με ανέθρεψε και που με βοήθησε να κάνω τα πρώτα μου βήματα.
Κάθε φορά που το διαβάζω, ομολογώ πως δεν είναι λίγες οι φορές που το έχω κάνει, ξαναζώ την κάθε στιγμή των ηρώων του ξεχωριστά και παρακολουθώ με ιδιαίτερη αγωνία τα βήματά τους.
Σ' ευχαριστώ λοιπόν που μου έδωσες την ευκαιρία να αναπολήσω για άλλη μια φορά και σου εύχομαι τα καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: