Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Μέτωπο στον καθρέφτη. Μορφούλα Ξ. (μέρος Β΄)


ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
• Ποια είναι τα βασικά γνωρίσματα των χαρακτήρων της ιστορίας; Ο συγγραφέας θέλει να μας κάνει να τους συμπαθήσουμε ή να τους δούμε με κριτικό μάτι;
Τα βασικά γνωρίσματα χαρακτήρων σε όλη την ιστορία είναι: εγωισμός, συμπαράσταση και ευαισθησία. Ο κάθε άνθρωπος που παρουσιάζεται στο βιβλίο είναι διαφορετικός, ( μερικοί καλοί, μερικοί κακοί) αλλά με κάποιο τρόπο ο συγγραφέας προσπαθεί να τους δικαιολογήσει.
ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
• Πού διαδραματίζεται η ιστορία; (Τόπος, χρόνος, ιστορική περίοδος...)
Η ιστορία του βιβλίου διαδραματίζεται στο τόπο και το μέρος όπου μεγάλωσε η Άννα.
ΤΟ ΣΤYΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
• Πώς θα περιγράφατε την επιλογή των λέξεων και της γλώσσας γενικά, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην αφήγησή του;
Πολλές φορές ο συγγραφέας χρησιμοποιεί δύσκολες λέξεις, όπου στις μέρες μας δεν τις ακούμε και δυσκολεύτηκα να τις καταλάβω. Παρόλα αυτά όλο το βιβλίο ήταν αρκετά κατανοητό
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
• Ο τίτλος του βιβλίου εμπεριέχει στοιχεία για το θέμα του;
Ο τίτλος του βιβλίου ήταν αρκετά σχετικός με το θέμα του βιβλίου.

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ
• Τι μάθατε απ’ αυτό το βιβλίο που θα μπορούσε να επιδράσει θετικά στη ζωή σας; Σας μετέδωσε κάποια μηνύματα;
Εγώ είμαι της αντίθετης άποψης προς την Άννα. Αν όντως υπήρχε πραγματικά αυτό το κορίτσι θα ήθελα πολύ να την γνωρίσω απο κοντά και να της μιλήσω και να της πω ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Πήρε πολύ βαριά το θέμα με το σώμα της και το πρόσωπο της. Αλλά εμένα δεν μου έδωσε κάποια μηνύματα σημαντικά γιατί όπως είπα και πριν είμαι της αντίθετης άποψης.
• Αν θα έπρεπε να γράψετε μια κριτική για το έργο αυτό, τι θα γράφατε για να ενθαρρύνετε ή να αποθαρρύνετε τον κόσμο να το διαβάσει;
Εμένα μου άρεσε πολύ το βιβλίο, αν και μας δείχνει ότι ένα κορίτσι στην εφηβεία έχει πολλές ανησυχίες , όπως και έτσι ακριβώς είναι. Αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να τα παίρνουμε όλα τόσο βαριά. Θα πρότεινα σε φίλες μου να το διαβάσουν γιατί πιστεύω ότι το βιβλίο γίνετε πολύ ενδιαφέρον σε έναν έφηβο πάρα σε έναν ενήλικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: