Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Μέτωπο στον καθρέφτη. Χρήστος Π. (μέρος Β΄)


ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
• Ποια είναι τα βασικά γνωρίσματα των χαρακτήρων της ιστορίας; Ο συγγραφέας θέλει να μας κάνει να τους συμπαθήσουμε ή να τους δούμε με κριτικό μάτι;
Η γνώμη μου είναι πως ο συγγραφέας μας κάνει να συμπαθήσουμε τους ήρωες και όχι να τους δούμε με κριτικό μάτι.

ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
• Πού διαδραματίζεται η ιστορία; (Τόπος, χρόνος, ιστορική περίοδος...)
Η ιστορία διαδραματίζεται στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, γύρω στο 2001.

ΤΟ ΣΤYΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
• Πώς θα περιγράφατε την επιλογή των λέξεων και της γλώσσας γενικά, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην αφήγησή του;
Την επιλογή λέξεων που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας εγώ θα’λεγα ότι προσπαθεί να μας μεταδώσει την ιστορία με λέξεις της γλώσσας των νέων.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
• Ο τίτλος του βιβλίου εμπεριέχει στοιχεία για το θέμα του;
Ο τίτλος του βιβλίου <Μέτωπο στον καθρέφτη> εμπεριέχει στοιχεία για το θέμα του και πιο πολύ από την αρρώστια του κοριτσιού.


Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ
• Τι μάθατε απ’ αυτό το βιβλίο που θα μπορούσε να επιδράσει θετικά στη ζωή σας; Σας μετέδωσε κάποια μηνύματα;
Ναι, τα μηνύματα που μου μετέδωσε αυτό το βιβλίο είναι να προσέχω πριν κάνω κάτι- να το σκεφτώ καλά, όπως και επίσης εάν έχω κάτι να μην το περνάω μόνος μου, να το μοιράζομαι με την οικογένεια μου ή με φίλους που εμπιστεύομαι.. Επίσης πιστεύω πως η Άννα πέρασε πολλά ‘κακά’ και αυτό πιστεύω πως είναι ένα μήνυμα για μην το κάνει κανείς!

• Αν θα έπρεπε να γράψετε μια κριτική για το έργο αυτό, τι θα γράφατε για να ενθαρρύνετε ή να αποθαρρύνετε τον κόσμο να το διαβάσει;
Εγώ θα ενθάρρυνα τον κόσμο να το διαβάσει και κυρίως τους έφηβους, γιατί είναι ένα πολύ ωραίο βιβλίο και φυσικά με ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ περιεχόμενο! Αφορά την ψυχογενή βουλιμία, και την ψυχολογία των νέων αλλά παρόλα αυτά περνάει στον αναγνώστη πολλά σημαντικά μηνύματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: