Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Μέτωπο στον καθρέφτη. Aντιγόνη Γ. (μέρος Β΄)


   ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ

·         Πού διαδραματίζεται η ιστορία; ( Τόπος, χρόνος, ιστορική περίοδος….)

Η ιστορία μας διαδραματίζεται τον 21ο αιώνα στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Όμως κάποια από τα γεγονότα εξελίσσονται  στη Χαλκιδική, στο εξοχικό των πρωταγωνιστών.

      ΤΟ ΣΤΥΛ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

·         Πώς θα περιγράφατε την επιλογή των λέξεων  και της γλώσσας γενικά, που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην αφήγησή του;

Ο  συγγραφέας στην αφήγησή του χρησιμοποιεί καθημερινή διάλεκτο και σύγχρονο λεξιλόγιο μιας και η ιστορία αναφέρεται στη νεολαία  του σήμερα.


    Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ

·         Τι μάθατε απ’ αυτό το βιβλίο που θα μπορούσε να επιδράσει θετικά στη ζωή σας; Σας μετέδωσε κάποια μηνύματα;

Αυτό το βιβλίο μου μετέδωσε κάποια ουσιώδη μηνύματα που μπορούν να επιδράσουν θετικά στη ζωή μου. Μου έδειξε πως πρέπει να αποδέχομαι  τον εαυτό μου έτσι όπως είναι και να μην προσπαθώ να αλλάξω για τους άλλους…. Να πιστεύω σε εμένα. Άλλωστε δεν μετράει η εξωτερική εμφάνιση αλλά ο χαρακτήρας κάποιου.

·         Αν θα έπρεπε να γράψετε μια κριτική για το έργο αυτό, τι θα γράφατε για να ενθαρρύνετε ή να αποθαρρύνετε τον κόσμο να το διαβάσει;

Το νεανικό βιβλίο «Μέτωπο στον καθρέφτη», είναι ένα έργο που  μεταδίδει μηνύματα ζωής  όχι μόνο στους νέους, αλλά και στους ενήλικες, διότι μπορεί να τους βοηθήσει  να κατανοήσουν καλύτερα τη σημασία της ΕΦΗΒΕΙΑΣ και να αντιληφθούν τα προβλήματα και τις καταστάσεις που καλούνται οι έφηβοι να αντιμετωπίσουν στις μέρες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: